דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלקי חילוף למזגנים 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 6040 פעמים ]

חלקי חילוף

כמה פעמים התקלקל לכם מכשיר חשמלי כלשהו, עבורו נאלצתם להזמין טכנאי רק כדי לגלות שאי אפשר לתקן את המכשיר כי כבר לא מייצרים חלקי חילוף לדגם הזה? כמה פעמים טכנאי של מכונות כביסה, מדיחי כלים, מייבשי כביסה או מזגנים אמר לכם שתאלצו להמתין ימים או שבועות עד שיזמין עבורכם חלקי חילוף מתאימים הנדרשים עבור תיקון המכשיר שלכם? אם המצבים הללו מוכרים לכם, כדאי שתתחילו להכיר בחשיבותם של חלקי החילוף כבר במעמד רכישתם של מוצרי החשמל לבית שלכם.

חלקי חילוף – כי החלקים הקטנים הם שעושים את ההבדל

לעיתים רבות בעיה קטנה באחד מחלקי החילוף של המקרר, המזגן או מייבש הכביסה יכולה להשבית אותו לחלוטין. כידוע, עבודתו התקינה והיעילה של כל מכשיר חשמלי תלויה בעבודתם המשותפת וההרמונית של עשרות חלקי חילוף קטנים הפועלים במשותף. וכשאחד מחלקי החילוף הללו נשבר או מתקלקל, כל תהליך העבודה המכאני נפגם. וכשמדובר במכשירי חשמל בני שנים רבות, יש סכנה שתקלה זו תאלץ אותנו לרכוש מכשיר חשמל חדש.

טכנאי שירות רבים מעניקים שירותי תחזוקה ותיקונים למכשירי חשמל מתוצרת מגוון חברות. על כן, הם מחזיקים ברשותם מלאי גדול ומגוון של חלקי חילוף המתאימים למכשירי חשמל מתוצרת החברות השונות ועבור הדגמים השונים שייצרה כל חברה במשך השנים. אך לעיתים רבות, טכנאים אלו אינם מחזיקים במלאי שלהם חלקי חילוף עבור מכשירים ישנים. במקרה הטוב, הם יאמרו לכם שתאלצו להמתין כמה שבועות עד שיזמינו עבורכם את החלק המתאים ממפעלי החברה. במקרה הרע הם פשוט יאמרו לכם לזרוק את המכשיר ולקנות חדש, פשוט בגלל שלא מייצרים עוד חלקי חילוף לדגם שברשותכם.

חלקי חילוף למזגנים – שיקול חשוב בזמן קניית מזגן

חלקי החילוף צריכים להוות מרכיב חשוב בכל רכישת מוצר חשמלי, אך כשמדובר ברכישת מזגן הדבר חשוב שבעתיים. מזגן הוא אחד ממוצרי החשמל היקרים ביותר, והוא גם אמור לשרת אותנו נאמנה למשך שנים רבות. לכן, כשקונים מזגן חשוב מאוד לוודא מיהו הגורם שאליו עלינו לפנות בכל מקרה של תקלה במזגן, שכן לעיתים רבות הגורם שמכר לנו את המזגן לא בהכרח נותן שירות למזגנים. כמו כן, עלינו לוודא שמרכז השירות שאליו אנו אמורים לפנות במקרה של תקלה מחזיק ברשותו חלקי חילוף למזגנים מהדגם שרכשנו לתקופת זמן של שבע שנים לפחות.

הקפדה על סוגיית חלקי החילוף למזגנים יכולה לחסוך לנו גם זמן, גם עוגמת נפש וגם סכומי כסף לא מבוטלים. תארו לעצמכם שהמזגן יתקלקל לכם באמצע חודש אוגוסט, ולאחר ימים ארוכים ללא מזגן, כשסוף סוף מצאתם טכנאי פנוי מתברר לכם שהוא לא יכול לתקן את המזגן שלכם בגלל שאין ברשותו חלקי חילוף למזגנים מהדגם שלכם. לא רק שתאלצו לבזבז זמן רב בחיפוש אחר טכנאים אחרים או בהזמנת חלקי חילוף למזגנים במיוחד מחו"ל, ייתכן אף שחיפושיכם יעלו בתוהו ואתם פשוט תאלצו לקנות מזגן חדש.

לכן, בכל רכישה של מזגן או מוצר חשמלי אחר, הקפידו תמיד לברר על שירות התיקונים המוצע לכם ולמשך כמה זמן החברה מחזיקה ברשותה חלקי חילוף זמינים עבור הדגם שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב